@misc{Baruk_Agnieszka_Izabela_Specyfika_2012, author={Baruk, Agnieszka Izabela}, year={2012}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 241, s. 437-446}, language={pol}, abstract={W artykule przedstawiono problematykę motywowania pracowników w przedsiębiorstwach działających w Polsce. Wskazano podstawowe stosowane wobec nich formy motywowania oraz dokonano ich podziału ze względu na stopień ich wdrożenia. Porównano ponadto działania motywujące stosowane w kolejnych latach w okresie 2007-2010. Na zakończenie zwrócono uwagę na dysfunkcje w zakresie motywowania pracowników, podkreślając zwłaszcza brak marketingowej orientacji pracodawców.}, title={Specyfika działań motywujących stosowanych wobec polskich pracowników}, type={artykuł}, keywords={motywowanie, pracownik, pracodawca, marketing personalny, motivation, employee, employer, personal marketing}, }