@misc{Raftowicz-Filipkiewicz_Magdalena_Marketing_2013, author={Raftowicz-Filipkiewicz, Magdalena}, year={2013}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Nauki o Zarządzaniu = Management Sciences, 2013, Nr 1 (14), s. 57-68}, language={pol}, abstract={Artykuł porusza problematykę marketingu terytorialnego w kontekście jego wpływu na podnoszenie konkurencyjności jednostek terytorialnych. Autorka przedstawia także wyzwania, jakie stoją współcześnie przed marketingiem terytorialnym, i konfrontuje je z koncepcją, która jest obecnie realizowana w Dolinie Baryczy. Dokonuje również próby oceny wyników podejmowanych działań na rzecz marketingu terytorialnego, uznając, że jak dotąd nie przynoszą one spodziewanych efektów}, title={Marketing terytorialny jako narzędzie budowania przewagi konkurencyjnej gmin Doliny Baryczy}, type={artykuł}, keywords={marketing terytorialny, przewaga konkurencyjna, Dolina Baryczy, territorial marketing, competitive advantage, Barycz Valley}, }