@misc{Wołodźko-Pasala_Agnieszka_Działania_2013, author={Wołodźko-Pasala, Agnieszka}, year={2013}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Nauki o Zarządzaniu = Management Sciences, 2013, Nr 1 (14), s. 116-134}, language={pol}, abstract={Celem niniejszego artykułu jest przedstawienie modelu badawczego służącego do analizy, w jaki sposób działania ekologiczne, komunikowane jako zdolność przedsiębiorstwa do wytwarzania produktów i usług i odpowiedzialność społeczna przedsiębiorstw, wpływają na postawy i zachowania nabywców na rynku dóbr zaopatrzeniowych. Autorka ma nadzieję, że rozwiązanie postawionego problemu pomoże w podejmowaniu decyzji dotyczących pozycjonowania produktów na rynku dóbr zaopatrzeniowych z wykorzystaniem strategii ekologicznej w wizerunku korporacyjnym}, title={Działania ekologiczne, wizerunek korporacyjny, percepcje i zachowania nabywców na rynku dóbr zaopatrzeniowych - badania eksploracyjne}, type={artykuł}, keywords={corporate social responsibility, społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw, zdolność przedsiębiorstwa do wytwarzania produktów i usług, wizerunek korporacyjny, działania ekologiczne, Corporate Ability, corporate image, environmental activities}, }