@misc{Daszkiewicz_Magdalena_Wizerunek_2013, author={Daszkiewicz, Magdalena}, year={2013}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Nauki o Zarządzaniu = Management Sciences, 2013, Nr 2 (15), s. 51-61}, language={pol}, abstract={Marka kraju to unikatowy zespół cech i elementów, które mogą zapewniać krajowi trwałe wyróżnienie i wpływać na jego możliwości rozwojowe. Celem opracowania jest ukazanie roli wizerunku wewnętrznego w tworzeniu silnej marki kraju. Autorka podejmuje problematykę związaną z wartością i siłą marki kraju. Opisuje istotę tożsamości i jej powiązania z wizerunkiem wewnętrznym. Podkreśla też rolę badań wizerunku kraju wśród mieszkańców i rezydentów. Przedstawia możliwości pomiaru wizerunku wewnętrznego ze szczególnym uwzględnieniem technik opartych na swobodzie skojarzeń. Rozważania teoretyczne zostały zilustrowane wynikami badań eksploracyjnych dotyczących wewnętrznego wizerunku Polski}, title={Wizerunek wewnętrzny w tworzeniu silnej marki kraju}, type={artykuł}, keywords={marka kraju, wizerunek kraju, wizerunek wewnętrzny, wewnętrzny wizerunek kraju, country brand, country image, internal image, internal country image}, }