@misc{Buchnowska_Dorota_Analiza_2013, author={Buchnowska, Dorota}, year={2013}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Informatyka Ekonomiczna = Business Informatics, 2013, Nr 4 (30), s. 55-69}, language={pol}, abstract={Duży zasięg serwisów społecznościowych sprawia, że coraz więcej organizacji decyduje się na wykorzystanie ich do celów biznesowych. Najczęściej ogranicza się ono jednak, szczególnie w małych przedsiębiorstwach, do kierowania przekazu marketingowego za pośrednictwem dwóch najpopularniejszych serwisów: Facebook i YouTube. W niniejszym artykule zaprezentowano wyniki badania przeprowadzonego w lipcu 2013 r., mającego na celu określenie, na podstawie eksploracji ich serwisów internetowych oraz oficjalnych profili w serwisach społecznościowych, poziomu aktywności największych polskich przedsiębiorstw w mediach społecznościowych. Badaniu poddano największe firmy, ponieważ to one najczęściej i najaktywniej wykorzystują social media i mogą stanowić źródło wiedzy i najlepszych praktyk w tym zakresie}, title={Analiza i ocena poziomu wykorzystania mediów społecznościowych przez największe polskie przedsiębiorstwa}, type={artykuł}, keywords={media społecznościowe, serwis społecznościowy, biznes społecznościowy, social media, social networking, social business}, }