@misc{Daszkiewicz_Magdalena_Badanie_2012, author={Daszkiewicz, Magdalena}, year={2012}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Nauki o Zarządzaniu = Management Sciences, 2012, Nr 2 (11), s. 74-83}, language={pol}, abstract={Badanie wizerunku terytorialnego jest złożonym procesem, wymagającym uwzględnienia jego wielu wymiarów i wykorzystania różnych metod badawczych. W artykule przedstawiono możliwości pomiaru wizerunku miejsc, wynikające z wykorzystania technik opartych na swobodzie skojarzeń. Podkreślono znaczenie tych metod w określaniu mentalnego obrazu marek terytorialnych. Przedstawiono sposoby badania ogólnych wrażeń dotyczących miejsca, zarówno w funkcjonalnym, jak i psychologicznym wymiarze wizerunku, a także metody służące określaniu unikatowych elementów wizerunku terytorialnego}, title={Badanie wizerunku terytorialnego z wykorzystaniem metod opartych na swobodzie skojarzeń}, type={artykuł}, keywords={badanie wizerunku terytorialnego, metody oparte na swobodzie skojarzeń, wizerunek miejsca, wizerunek kraju, marka terytorialna, destination image research, methods based on free associations, place image, country image, destination brand}, }