@misc{Jasiński_Marcin_Metoda_2015, author={Jasiński, Marcin}, identifier={DOI: 10.15611/noz.2015.1.01}, year={2015}, rights={Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy}, description={Nauki o Zarządzaniu = Management Sciences, 2015, Nr 1 (22), s. 9-21}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, language={pol}, abstract={Fenomen globalizacji powoduje, że zmienia się otoczenie przedsiębiorstwa, zmieniają się pracownicy w firmie i sama firma ciągle się zmienia. Pytanie brzmi: czy osoby odpowiedzialne za zarządzanie firmą są świadome, że podejmując decyzje strategiczne, kierują się zawsze pewną perspektywą opisu strategii. Dlatego też autor artykułu przedstawia różne podejścia do strategii zarządzania, od klasycznych do współczesnych. Natomiast nadrzędnym celem pracy jest zaproponowanie autorskiej metody identyfikacji podejść do strategii w zarządzaniu lub szerzej – w zarządzaniu strategicznym. Przeprowadzone badanie (zaprezentowane w artykule), pomimo dość niewielkiej liczby badanych, w pewnym stopniu pozwala sądzić, że zaproponowana metoda może być narzędziem służącym do sklasyfikowania danej jednostki do poszczególnych podejść do strategii}, title={Metoda identyfikacji podejść do strategii}, type={artykuł}, keywords={zarządzanie strategiczne, strategia, zarządzanie przedsiębiorstwem, przedsiębiorstwo, metoda identyfikacji podejść do strategii, strategic management, strategy, company management, company, method of identifying approaches to strategy}, }