@misc{Oślizło_Martyna_Kampania_2015, author={Oślizło, Martyna}, identifier={DOI: 10.15611/noz.2015.1.03}, year={2015}, rights={Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Nauki o Zarządzaniu = Management Sciences, 2015, Nr 1 (22), s. 36-53}, language={pol}, abstract={Artykuł przybliża koncepcję brandingu narodowego według modelu W. Olinsa, opartego na czterech wektorach (turystyce, bezpośrednich inwestycjach zagranicznych, markowym eksporcie i dyplomacji publicznej), wraz z zarysem zastosowania narzędzi zintegrowanej komunikacji marketingowej (formalnych i nieformalnych) w budowaniu pozytywnego wizerunku państwa. Analizie poddano kampanię „The Word meets In Brazil. Come celebrate life”, której głównym zadaniem było promowanie nadchodzących wydarzeń sportowych organizowanych przez Brazylię – Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej 2014 oraz Letnich Igrzysk Olimpijskich 2016, ponadto miała ona promować Brazylię jako kraj o wyjątkowej kulturze oraz utrwalać pozytywne i znane brazylijskie cechy. Na jej podstawie przeprowadzono badanie nad wpływem kampanii promocyjnej na kreowanie marki kraju. Badanie miało formę eksperymentu, w którym sprawdzono, czy zastosowanie bodźca wpłynie na odpowiedzi ankietowanych}, title={Kampania promocyjna w kreowaniu marki kraju na przykładzie Brazylii}, type={artykuł}, keywords={branding narodowy, marka kraju, kampania promocyjna, Brazylia, nation branding, nation brand, promotional campaign, Brazil}, }