@misc{Suszek_Wioletta_Uwarunkowania_2016, author={Suszek, Wioletta}, identifier={DOI: 10.15611/mf.2016.1.05}, year={2016}, rights={Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Management Forum, 2016, vol. 4, no. 1, s. 33-42}, language={pol}, abstract={W artykule podjęto problem projakościowych zachowań pracowników sfery usług z perspektywy ich cech osobowości oraz ich wpływu na innowacyjność. Niniejsze badanie, będące próbą poszukiwania związku pomiędzy cechami osobowościowymi pracowników a ich projakościowymi postawami i innowacyjnością w środowisku pracy – usługach, przeprowadzono na przełomie lat 2013/2014 wśród studentów Wydziału PiT AM w Gdyni, kierunku „towaroznawstwo”. W badaniu uczestniczyło 335 respondentów. Analizę statystyczną opracowano na podstawie wskaźnika struktury. Spośród wskazanych 50 cech osobowości, zdefiniowanych w pięciu dwubiegunowo scharakteryzowanych czynnikach, wyłoniono 19 cech o pozytywnym, w opinii respondentów, wpływie na zachowania projakościowe, 18 o negatywnym wpływie, a dla 13 cech nie określono zdecydowanego rodzaju wpływu}, title={Uwarunkowania zachowań projakościowych a innowacyjność w sferze usług}, type={artykuł}, keywords={zachowania projakościowe, osobowość, usługi, innowacyjność, pro-quality behavior, personality, services, innovation}, }