@misc{Filipiak_Beata_Rachunek_2009, author={Filipiak, Beata and Kochański, Konrad}, year={2009}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Biblioteka Regionalisty, 2009, Nr 9, s. 35-43}, language={pol}, abstract={Celem artykułu jest wskazanie znaczenia rachunku kosztów cyklu życia produktu w promocji rozwoju jednostki samorządu terytorialnego (JST). Autorzy zaprezentowali istotę prowadzenia rachunku kosztów cyklu życia produktu. Zasygnalizowali jego rolę jako narzędzia strategicznego i operacyjnego. Przedstawiono możliwości wykorzystania rachunku kosztów cyklu życia produktu w działalności promocyjnej. W szczególności zwrócono uwagę na konieczność rozpatrywania promocji w ujęciu produktu i promocji strategii}, title={Rachunek kosztów cyklu życia produktu w promocji rozwoju jednostki samorządu terytorialnego}, type={artykuł}, keywords={rachunek kosztów, cykl życia produktu, promocja}, }