@misc{Garczarek-Bąk_Urszula_Użyteczność_2016, author={Garczarek-Bąk, Urszula}, identifier={DOI: 10.15611/ekt.2016.3.05}, year={2016}, rights={Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Ekonometria = Econometrics, 2016, Nr 3 (53), s. 54-71}, language={pol}, abstract={Celem artykułu jest określenie użyteczności eye trackingu jako metody badania zachowań nabywców. Praca ma charakter teoretyczno-empiryczny. W artykule, oprócz ukazania istoty badań eye trackingowych, opisano procedurę ich przygotowania i realizacji oraz wskazano możliwe formy prezentacji pozyskanych w ten sposób danych (mapy cieplne, ścieżki spojrzeń oraz analizę obszarów zainteresowania). Szczególną uwagę poświęcono także ewentualnym trudnościom metodycznym oraz technicznym występującym podczas realizacji eksperymentu badawczego}, title={Użyteczność badań eye trackignowych w pomiarze utajonych determinant zachowań zakupowych nabywców}, type={artykuł}, keywords={eye tracking, użyteczność badań eye trackingowych, usability of eye tracking research}, }