@misc{Poślednik_Alicja_Czynniki_2016, author={Poślednik, Alicja}, identifier={DOI: 10.15611/pn.2016.458.05}, year={2016}, rights={Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2016, Nr 458, s. 55-65}, language={pol}, abstract={Artykuł skupia się na problemie adaptacji marketingu relacji w organizacjach pozarządowych w razie konieczności zastosowania w nich zasad marketingu relacji. Przedstawiono główne założenia zarządzania relacjami w organizacjach pozarządowych, a ponadto wskazano na trudności związane z przeniesieniem zasad relacyjnego ujęcia na grunt instytucji nienastawionych na zysk, z podziałem na czynniki wewnętrzne i rynkowe (zewnętrzne). Ponadto charakterystyka czynników pozwoliła wyciągnąć wnioski mówiące, że zarówno firmy, jak i organizacje non profit borykają się z różnego rodzaju trudnościami w adaptacji marketingu relacji, jednak można je pokonać przez odpowiednie działania lub zastosowanie systemu informatycznego CRM}, title={Czynniki wpływające na zastosowanie koncepcji marketingu relacji w organizacjach pozarządowych}, type={artykuł}, keywords={marketing relacji, organizacje non profit, adaptacja, trudności wdrożeniowe, relationship marketing, not-for-profit organizations, adaptation, implementation difficulties}, }