@misc{Gębarowski_Marcin_Wykorzystanie_2016, author={Gębarowski, Marcin and Siemieniako, Dariusz}, identifier={DOI: 10.15611/pn.2016.459.23}, year={2016}, rights={Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2016, Nr 459, s. 245-253}, language={pol}, abstract={Do badania aktywności marketingowej uczestników targów można wykorzystać ankietę audytoryjną oraz wywiad osobisty, które zostały już szczegółowo przedstawione w literaturze naukowej. Inną metodą badania wystawców i zwiedzających, jak dotąd słabo opisaną, jest mystery visitor. Celem artykułu jest zaprezentowanie możliwości wykorzystywania metody „tajemniczy zwiedzający” w kontekście eksplorowania interakcji targowych. Przedstawiono złożoność takich interakcji, jak również istotę samej metody mystery visitor. Egzemplifikacji dokonano na podstawie obserwacji przeprowadzonej podczas największych na świecie targów branży nieruchomości handlowych – MAPIC, organizowanych w Cannes. Odniesiono się także do wywiadu swobodnego jako komplementarnej wobec mystery visitor, metody pogłębionego badania interakcji targowych. W tym przypadku przywołano wyniki badań pozyskane podczas SCF – największego w Polsce wydarzenia wystawienniczego branży nieruchomości handlowych, odbywającego się w Warszawie}, title={Wykorzystanie metody mystery visitor w badaniu interakcji z uczestnikami targów}, type={artykuł}, keywords={targi, interakcje, obserwacja, mystery visitor, trade fairs, interactions, observation}, }