@misc{Sojkin_Bogdan_Motywy_2016, author={Sojkin, Bogdan and Michalak, Szymon}, identifier={DOI: 10.15611/pn.2016.460.04}, year={2016}, rights={Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2016, Nr 460, s. 38-50}, language={pol}, abstract={Wśród trendów globalnych, wyraźnie zyskującym w ostatnich latach na znaczeniu, jest wzrost zainteresowania prowadzeniem zdrowego trybu życia. Przejawia się ono w aktywizacji spędzania czasu wolnego konsumentów, w tym przede wszystkim w uprawianiu sportu i rekreacji ruchowej. Jednym z kluczowy segmentów docelowych działalności podmiotów funkcjonujących na rynku sportowo-rekreacyjnym, jest niewątpliwie grupa studentów. W artykule przedstawione zostały wyniki badania przeprowadzonego w 2014 roku, na próbie 384 studentów Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, którego głównym celem było wyodrębnienie i ocena głównych motywów uprawiania sportu i rekreacji ruchowej. Analiza wyników badania przeprowadzona została z wykorzystaniem eksploracyjnej analizy czynnikowej}, title={Motywy uprawiania sportu i rekreacji ruchowej przez studentów}, type={artykuł}, keywords={student, rynek sportowy, motywy, sport i rekreacja ruchowa, analiza czynnikowa, sport market, motives, sports and physical recreation, Exploratory Factor Analysis}, }