@misc{Stolecka-Makowska_Agata_Akulturacja_2016, author={Stolecka-Makowska, Agata}, identifier={DOI: 10.15611/pn.2016.460.07}, year={2016}, rights={Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2016, Nr 460, s. 71-81}, language={pol}, abstract={W dobie globalizacji i pogłębiających się procesów integracyjnych obserwuje się zjawisko przenikania różnych kultur – akulturacji. Akulturacja dotyka wszystkich podmiotów rynku, w tym konsumentów znajdujących się w nowych warunkach kulturowych. Celem artykułu jest zaprezentowanie zakresów badań ekonomicznych możliwych do podejmowania w obszarze problematyki akulturacji oraz źródeł informacji wtórnych i pierwotnych wykorzystanych w badaniu zachowań nabywczych konsumentów podlegających akulturacji. Ponadto przedstawione zostały doświadczenia Autorki projektu i najważniejsze wnioski wynikające z realizacji badań międzynarodowych}, title={Akulturacja a zachowania konsumentów – obszary i wyzwania badawcze}, type={artykuł}, keywords={akulturacja, zachowania konsumentów, badania jakościowe, dylematy badawcze, acculturation, consumers behaviour, qualitative research, research dilemmas}, }