@misc{Łopaciński_Karol_Wpływ_2016, author={Łopaciński, Karol and Łysik, Łukasz}, identifier={DOI: 10.15611/ie.2016.2.03}, year={2016}, rights={Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Informatyka Ekonomiczna = Business Informatics, 2016, Nr 2 (40), s. 44-57}, language={pol}, abstract={Popularyzacja i rozwój mediów społecznościowych oraz technologii mobilnych spowodowały widoczne zmiany zachowań współczesnych konsumentów oraz w istotnym stopniu wpłynęły na kształt procesów zakupowych. Media społecznościowe i powstałe na ich bazie społeczności konsumenckie sprawiły, iż nabywcy są bardziej świadomi swoich możliwości i decyzji zakupowych, mogą też w coraz większym stopniu oddziaływać na ofertę rynkową. Urządzenia mobilne z dostępem do Internetu istotnie wzbogaciły możliwości pozyskiwania informacji o produktach i usługach oraz pozwoliły na dokonywanie zakupów online w dowolnym czasie i miejscu. Widoczny jest również wpływ wspomnianych rozwiązań na tzw. ścieżkę zakupową, w skład której wchodzą kolejne etapy prowadzące do zakupu produktu lub usługi przez nabywcę [...]}, title={Wpływ mediów społecznościowych i technologii mobilnych na współczesne procesy zakupowe}, type={artykuł}, keywords={media społecznościowe, technologie mobilne, ścieżka zakupowa, zachowania nabywców, social media, mobile technology, path to purchase, consumer behaviours}, }