@misc{Lew_Grzegorz_Koszty_2011, author={Lew, Grzegorz}, year={2011}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wroclawiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 188; s. 79-86}, language={pol}, abstract={W wielu dojrzałych organizacjach gospodarczych za jeden z kluczowych elementów decydujących o sukcesie na rynku uważa się tworzenie długoterminowych poprawnych relacji z klientami. Działania te pociągają za sobą koszty, które mają różny charakter i wartość uzależnioną od etapu tych relacji. Artykuł ma na celu przedstawienie problemów związanych z oszacowaniem kosztów pozyskania klientów. Pozyskanie klienta jest pierwszym etapem w cyklu życia klienta, często tym najważniejszym, determinującym dalsze relacje z nim}, title={Koszty pozyskania klienta w rachunku kosztów cyklu życia klienta}, type={artykuł}, keywords={rachunek kosztów, cykl życia, klient}, }