@misc{Balińska_Agata_Konkurencyjność_2017, author={Balińska, Agata}, identifier={DOI: 10.15611/pn.2017.475.02}, year={2017}, rights={Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2017, Nr 475, s. 23-32}, language={pol}, abstract={Obiekty typu fast food są ważnym elementem rynku usług gastronomicznych. Odbiorcami ich ofert jest przede wszystkim młodzież. W artykule zaprezentowano wyniki badań ankietowych przeprowadzonych na próbie 273 studentów studiów stacjonarnych SGGW w 2016 r. Celem analiz było określenie podstaw konkurencyjności obiektów typu fast food. Z przeprowadzonych badań wynika, że respondenci korzystali z takich usług najczęściej do dwóch razy w miesiącu, przy czym w przypadku mężczyzn częstotliwość ta jest większa niż w przypadku kobiet. Największy wpływ na wybór obiektu gastronomicznego miał typ żywności oraz cena, najmniejszy – w ocenie respondentów − reklama. Równocześnie co czwarty respondent przyznał, że bardzo często korzysta z kuponów rabatowych. O konkurencyjności obiektów fast food, zdaniem respondentów, decydują czystość i dostępność miejsc siedzących, a na poprawę konkurencyjności może wpłynąć rozszerzenie oferty o owoce i śniadaniowe menu. Respondenci jakość obsługi ocenili nieco wyżej niż jakość oferowanych produktów. Odnotowano też różnicę w ocenie w zależności od częstotliwości korzystania z usług tych obiektów}, title={Konkurencyjność obiektów typu fast food w ocenie studentów SGGW}, type={artykuł}, keywords={konkurencyjność, fast food, studenci, competitiveness, students}, }