@misc{Krawiec_Wioletta_Budowanie_2017, author={Krawiec, Wioletta and Szymańska, Kamila}, identifier={DOI: 10.15611/pn.2017.475.11}, year={2017}, rights={Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2017, Nr 475, s. 123-135}, language={pol}, abstract={W artykule pokazano wybrane obszary budowania wartości usług dla klientów instytucji teatralnych i filharmonii, uwzględniając ich preferencje względem oferty, dodatkowych wartości emocjonalnych niezwiązanych bezpośrednio z ofertą instytucji kulturalnych oraz wyboru różnorodnych narzędzi komunikacji w celu wywołania zadowolenia klienta. Podstawę empiryczną artykułu stanowią badania realizowane metodą ankietową w Katedrze Marketingu na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego w latach 2015-2017 wśród klientów (na próbie 927 osób) oraz menedżerów (30 badanych) polskich teatrów i filharmonii. Ze względu na liczebność próby oraz sposób jej doboru wszystkie przedstawione analizy dotyczą wyłącznie badanych jednostek}, title={Budowanie wartości usług dla klientów teatrów i filharmonii – wyniki badań}, type={artykuł}, keywords={wartość dla klienta, instytucje kulturalne, doświadczanie wartości, value for a customer, cultural institutions, experience of value}, }