@misc{Korkosz-Gębska_Jolanta_Reklama_2017, author={Korkosz-Gębska, Jolanta}, identifier={DOI: 10.15611/pn.2017.478.24}, year={2017}, rights={Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2017, Nr 478, s. 259-267}, language={pol}, abstract={W artykule przedstawiono wybrane aspekty społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw farmaceutycznych, która w związku ze specyfiką branży powinna stać się ich nadrzędną wartością. Celem pracy była identyfikacja rozbieżności między oczekiwanym wobec firm farmaceutycznych podejściem do realizacji założeń koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu a nieuczciwymi praktykami w obszarze zagadnień konsumenckich. Przeprowadzona analiza opisowa, studia literaturowe oraz obserwacja potwierdziły istnienie dysonansu pomiędzy deklarowaną troską o dobro ludzi a nieetycznymi działaniami w zakresie promocji oferowanych produktów, jak również wskazały na konieczność implementacji założeń koncepcji CSR we wszystkich obszarach funkcjonowania przedsiębiorstw z branży farmaceutycznej}, title={Reklama a koncepcja społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw z branży farmaceutycznej}, type={artykuł}, keywords={społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw, reklama, etyka, branża farmaceutyczna, corporate social responsibility, advertisement, ethics, pharmaceutical industry}, }