@misc{Voss_Grażyna_Efekty_2017, author={Voss, Grażyna}, identifier={DOI: 10.15611/pn.2017.479.15}, year={2017}, rights={Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2017, Nr 479, s. 174-184}, language={pol}, abstract={Kodeks etyki zawodowej księgowych stanowi cenne źródło informacji na temat zasad etycznych i oczekiwań świata biznesu w zakresie ich przestrzegania. Ważnym elementem w procesie kształcenia jest dostosowanie metod kształcenia i odpowiednie opracowanie efektów kształcenia, pozwalając na spełnienie oczekiwań studentów i pracodawców. Celem artykułu jest przedstawienie wyników badania ankietowego, na podstawie którego sformułowano podstawowe obszary zainteresowań studentów w zakresie realizacji zajęć z etyki oraz proponowane rozwiązania dotyczące efektów kształcenia w zakresie etyki rachunkowości}, title={Efekty kształcenia – normy etyczne w rachunkowości}, type={artykuł}, keywords={etyka, kodeksy etyczne, normy etyczne w rachunkowości, praktyczne i dydaktyczneaspekty etyczne, ethics, codes of ethics, ethical standards in accounting, practical and educationalethical aspects}, }