@misc{Ratalewska_Magdalena_Rozwój_2017, author={Ratalewska, Magdalena}, identifier={DOI: 10.15611/pn.2017.487.23}, year={2017}, rights={Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy}, publisher={Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2017, Nr 487, s. 262-272}, language={pol}, abstract={Urządzenia mobilne zyskują coraz bardziej na popularności. Już od jakiegoś czasu telefony komórkowe służą nam nie tylko do przeprowadzania rozmów telefonicznych i pisania SMS-ów, ale stanowią też narzędzie do używania różnego rodzaju aplikacji. To właśnie dzięki nim możemy w swoim telefonie dokonać zakupu, wykonać operacje bankowe na swoim koncie czy sprawdzić pogodę i doświadczyć rozrywki. Współczesne aplikacje są proste w obsłudze, tanie, intuicyjne, coraz bardziej zaawansowane i dają bardzo szerokie możliwości urządzeniom, na których są wykorzystywane. Wzrost dostępności Internetu, popularność smartfonów i aplikacji mobilnych są zatem ze sobą ściśle powiązane. Celem artykułu jest przedstawienie i analiza rynku aplikacji mobilnych oraz zaprezentowanie case study firm, które osiągnęły na nim niewątpliwy sukces}, title={Rozwój rynku aplikacji mobilnych}, type={artykuł}, keywords={aplikacje mobilne, m-commerce, urządzenia mobilne, Internet, mobile applications, mobile devices}, }