@misc{Wardzała_Joanna_Wiedza_2017, author={Wardzała, Joanna}, identifier={DOI: 10.15611/pn.2017.501.16}, year={2017}, rights={Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2017, Nr 501, s. 175-185}, language={pol}, abstract={Celem artykułu jest próba określenia poziomu wiedzy i opinii młodych nabywców na temat procesów zakupowych w mediach społecznościowych. Dzięki powszechnej dostępności technik komunikacyjnych media społecznościowe zmieniły sposób wymiany informacji zarówno organizacji, społeczności, jak i indywidualnych użytkowników. Przez m.in. liczne blogi tzw. influencerów, fanpage’a znanych marek oraz tematyczne grupy zakupowe społeczny wymiar mediów zyskał wymiar rynkowy. W artykule zostaną przedstawione prawne i społeczne aspekty podejmowania decyzji zakupowych w sieci oraz inicjowania procesów reklamowania wadliwych produktów przez młode pokolenie. W badaniach własnych metodą jakościową z zastosowaniem indywidualnych wywiadów pogłębionych dokonano analizy wypowiedzi młodych konsumentów w zakresie wiedzy na temat reklamy w mediach społecznościowych, możliwości reklamowania wadliwych produktów zakupionych w sieci oraz opinii o roli mediów społecznościowych w procesie zakupowym}, title={Wiedza i opinie młodych konsumentów w zakresie zakupów w mediach społecznościowych. Aspekty prawne i społeczne}, type={artykuł}, keywords={wiedza prawna, opinie o prawie, młodzi konsumenci, media społecznościowe, zakupy, legal knowledge, opinions about law, young consumers, social media, shopping}, }