@misc{Stosik_Aneta_Oczekiwania_2018, author={Stosik, Aneta}, identifier={DOI: 10.15611/pn.2018.511.19}, year={2018}, rights={Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2018, Nr 511, s. 217-227}, language={pol}, abstract={Współdziałanie międzyorganizacyjne, relacje i ich zakres oraz tworzenie więzi w sieciach międzyorganizacyjnych stają się w ostatnich latach obszarem eksploracji badawczej w naukach o zarządzaniu. Jednocześnie pracownik i jego potencjał znalazł się w centrum szerokiej polemiki naukowej, zwłaszcza z powodu dominacji rynku pracownika w ostatnich latach. Troska nowoczesnej organizacji leży w zarządzaniu relacjami nie tylko z klientem zewnętrznym, ale przede wszystkim z klientem wewnętrznym, który w istotny sposób przyczynia się do budowania wartości dla organizacji. Celem artykułu jest identyfikacja współdziałania wysokospecjalistycznych klinik dentystycznych na konkurencyjnym rynku usług medycznych NZOZ w kontekście tworzenia wartości, jak również ukazanie relacji pracownik–pracodawca w nowoczesnym przedsiębiorstwie usługowym, w oparciu o badania empiryczne}, title={Oczekiwania na rynku pracy w usługach medycznych – wyzwania dla pracodawców}, type={artykuł}, keywords={kapitał ludzki, współdziałanie, wyzwania, lekarze dentyści, human capital, cooperation, challenges, dentists}, }