@misc{Gimżewska_Aleksandra_Determinanty_2017, author={Gimżewska, Aleksandra and Lesiów, Tomasz}, identifier={DOI: 10.15611/nit.2017.3.04}, year={2017}, rights={Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Nauki Inżynierskie i Technologie = Engineering Sciences and Technologies, 2017, Nr 3 (26), s. 74-87}, language={pol}, abstract={Celem niniejszej pracy była ocena oferty dydaktycznej przez studentów kierunku zarządzanie i inżynieria produkcji (ZIIP) UE we Wrocławiu. Autorzy zamierzali udowodnić, że studia magisterskie na kierunku ZIIP oraz dodatkowe formy wsparcia oferowane przez uczelnię (Kuźnia Kompetencji, Staże na Start, Erasmus+) i wynikające z aktywności własnej gwarantują studentom dobre przygotowanie merytoryczne do podjęcia pierwszej pracy. W oparciu o autorski kwestionariusz przeprowadzono badania ankietowe na losowo wybranej grupie studentów dziennych kierunku ZIIP w roku akademickim 2016/2017. Stwierdzono, że niewielu studentów realizuje pełny proces dydaktyczny (słaba frekwencja na wykładach) oraz w niewielkim stopniu uczestniczy w programach lub projektach oferowanych w ramach Kuźni Kompetencji, Staży na Start czy Erasmus+. Znaczna część studentów pracuje zawodowo, co pozostaje w sprzeczności z formułą realizacji studiów dziennych. Studenci starają się łączyć studiowanie z pracą zawodową, co z kolei przyczynia się do tego, że mają większe doświadczenie w radzeniu sobie w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej i stosunkowo szybko znajdują pracę po ukończeniu studiów. Większość studentów ocenia studia na kierunku ZIIP pozytywnie i jest z nich zadowolona}, title={Determinanty zatrudnienia studentów kierunku ZIIP Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Część 2}, type={artykuł}, keywords={badania ankietowe, studia na kierunku ZIIP, przygotowanie absolwentówdo pracy zawodowej, surveys, studies in the field of ZIIP, preparing graduates to work}, }