@misc{Rudolf_Wawrzyniec_Studium_2018, author={Rudolf, Wawrzyniec and Krawiec, Wioletta and Szymańska, Kamila}, identifier={DOI: 10.15611/pn.2018.525.24}, year={2018}, rights={Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2018; Nr 525; s. 284-293}, language={pol}, abstract={Artykuł ma na celu przybliżenie znaczenia specyfiki wykorzystania studium przypadku (case study) jako metody badawczej pozwalającej na opisanie relacji międzyorganizacyjnych w marketingowym procesie budowania marki miasta i regionu w oparciu o kulturę. Badania mają na celu identyfikację determinant wpływających na skuteczną współpracę administracji samorządowej (urząd miasta, urząd marszałkowski) z instytucjami kultury (muzea, ośrodki kultury, teatry itd.) w kontekście realizacji procesów marketingowych zorientowanych na budowanie marki terytorium w oparciu o kulturę. Projekt ma też na celu określenie motywów nawiązywania i utrzymywania relacji współpracy z perspektywy miejskich i regionalnych instytucji kultury oraz samorządowej administracji publicznej. Opracowanie ma charakter pracy koncepcyjnej}, title={Studium przypadku jako metoda badania relacji międzyorganizacyjnych w marketingowym procesie budowania marki terytorium w oparciu o kulturę – koncepcja badań}, type={artykuł}, keywords={metoda studium przypadku, relacje międzyorganizacyjne, budowanie marki terytorium, polityka rozwoju kultury, case study method, inter-organisational relations, place branding, culture development policy}, }