@misc{Nowak_Milleniusz_W._Wzrost_2011, author={Nowak, Milleniusz W.}, year={2011}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 218, s. 179-186}, language={pol}, abstract={Wzrost przedsiębiorstwa może być traktowany jako kategoria wieloaspektowa. Szereg z tych aspektów dotyczy pośrednio lub wprost sfery zarządzania relacjami z klientami (CRM). Na tym tle w artykule zwrócono uwagę na jeden z wymiarów wzrostu firmy, jakim jest wzrost wartości relacji. W artykule podjęto próbę sformułowania pewnych wytycznych w celu identyfikacji barier wzrostu wartości relacji firmy z klientami, przejawiających się w niezadawalająco kształtującej się sile związku. Skoncentrowano się tu na zaangażowaniu klienta i jego zadowoleniu z relacji. Wytyczne te w znacznym stopniu znalazły potwierdzenie w odniesieniu do przeanalizowanego przypadku przedsiębiorstwa działającego na rynkach konsumpcyjnych}, title={Wzrost przedsiębiorstwa poprzez wzrost wartości relacji z klientami}, type={artykuł}, keywords={przedsiębiorstwo, CRM, wzrost przedsiębiorstwa, wartość relacji, zaangażowanie w relacje, value, relationship involvement, relationship satisfaction}, }