@misc{Perechuda_Kazimierz_Coaching_2011, author={Perechuda, Kazimierz and Idzikowski, Wojciech and Sobińska, Małgorzata}, year={2011}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 218, S. 187-193}, language={pol}, abstract={Dążenie organizacji do zdobywania przewagi konkurencyjnej wiąże się z koniecznością dokonywania zmian i wprowadzania innowacji. Wydaje się, że wyzwaniu temu muszą sprostać wszystkie organizacje bez względu na branżę, wielkość, lokalizację itd. W artykule skoncentrowano uwagę na procesie obsługi klienta w salonie kosmetycznym jako szczególnym przypadku organizacji nastawionej na tworzenie wartości dla klienta. Celem głównym artykułu jest zaprezentowanie metodologii coachingu dedykowanego jako sposobu usprawniania standardowego procesu obsługi klienta w sektorze usług kosmetycznych. Podjęto w nim próbę wykazania, że coaching dedykowany wpływa na wzrost skuteczności procesu obsługi klienta, mającego na celu przywiązanie klienta do marki}, title={Coaching dedykowany jako instrument usprawniania procesów obsługi klienta w salonie kosmetycznym}, type={artykuł}, keywords={zarządzanie, procesy biznesowe, coaching dedykowany, coaching, knowladge management}, }