@misc{Piwoni-Krzeszowska_Estera_Przełamywanie_2011, author={Piwoni-Krzeszowska, Estera}, year={2011}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 218, s. 203-211}, language={pol}, abstract={W obliczu niezwykle dynamicznych i burzliwych zamian w otoczeniu przedsiębiorstw, wzrost i rozwój wartości relacji nie przebiega bez problemów i trudności. W artykule zakłada się, że wzrost wartości relacji firmy z rynkowymi interesariuszami przejawia się we wzroście materialnej wartości oczekiwanej danej relacji. Natomiast rozwój wartości relacji związany jest z poprawą jakości stosunku. Problemy wzrostu wartości relacji i metody ich zmniejszania lub eliminowania mają charakter ekonomiczny, typowy dla większości firm. Zagadnienia rozwoju wartości stosunków i sposoby przełamywania barier należy rozpatrywać zaś w wymiarze strategicznym, organizacyjnym i behawioralnym}, title={Przełamywanie barier wzrostu i rozwoju wartości relacji przedsiębiorstwa z rynkowymi interesariuszami}, type={artykuł}, keywords={relacje z rynkowymi interesariuszami, wartość relacji, bariery wzrostu, bariery rozwoju, przełamywanie barier, relationship with market stakeholders, relationship value, barriers of the growth, barriers of the development, overcoming barriers}, }