@misc{Kotliński_Grzegorz_Marketing_2011, author={Kotliński, Grzegorz}, year={2011}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 171, s. 201-212}, language={pol}, abstract={Kryzys zaufania do banków, jaki dotknął światowe rynki finansowe, musi być okazją do zweryfikowania stosowanych w bankach instrumentów marketing-mix. Wiele do naprawienia w relacjach pomiędzy bankami a klientami pozostaje w obszarze usług bankowości korporacyjnej i detalicznej. Są to dwa filary bankowości, w których, pomimo postępu technicznego, możliwy jest jeszcze powrót do tradycyjnych wartości, takich jak rzetelność i dbanie o dobro klienta. Instrumenty marketingu mogą i powinny znaleźć zastosowanie w rozpoczynającej się rywalizacji o odzyskanie zaufania klientów}, title={Marketing usług bankowości korporacyjnej i detalicznej po kryzysie zaufania do banków}, type={artykuł}, }