@misc{Czapla_Tomasz_Piotr_Doskonalenie_2011, author={Czapla, Tomasz Piotr}, year={2011}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 169, s. 193-202}, language={pol}, abstract={Zarządzanie procesami logistycznymi od wielu lat staje się podstawą do budowania odrębności rynkowej i przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw. Sposoby ukształtowania procesów oraz ich funkcjonowanie i bieżące korygowanie ich przebiegów wpływają na wzrost efektywności i skuteczności działania. W artykule omówione zostały kluczowe wyzwania łączące się z procesem outsourcingu części łańcucha logistycznego do partnera biznesowego. Działania te odniesione zostały do kwestii wyznaczania kluczowych kompetencji organizacji oraz do wyboru zakresu i form współpracy pomiędzy firmami. Rozważania zilustrowane zostały wynikami badań kwestionariuszowych dotyczących oceny jakości współpracy z przedsiębiorstwem - usługobiorcą, z perspektyw usługodawcy, do którego przekazana została część łańcucha logistycznego}, title={Doskonalenie procesu logistycznego w ramach obsługi klienta na przykładzie firmy telekomunikacyjnej}, type={artykuł}, }