TY - GEN N1 - Rozprawa doktorska: Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego we Wrocławiu, 2000, s. N1 - Autor nie wyraził zgody na upublicznienie rozprawy doktorskiej. Doktorat został zdigitalizowany i umieszczony w Bazie Wiedzy WIR. Udostępniany jest jednostanowiskowo po zalogowaniu w czytelni OIN Biblioteki Głównej Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, ul. Komandorska 118/120, bud. U). Serdecznie zapraszamy. N2 - Rozprawa dotyczy znaczącego elementu działań marketingowych przedsiębiorstw usługowych, jakim jest kształtowanie oferty rynkowej. Przedmiotem pracy było rozpoznanie stanu jakościowej poprawności w zakresie kształtowania ofert usługowych. Penetracja tematyki odbywała się przez pryzmat zadań marketingowych, a więc uzyskania pełnej zgodności z potrzebami i oczekiwaniami klientów. Celem poznawczym pracy była identyfikacja podstawowych dla usługobiorcy elementów składających się na ofertę usługową oraz ocena ich poziomu jakościowego stanowiącego źródło satysfakcji bądź rozczarowania dla klienta. Intencje aplikacyjno-praktyczne wyrażają się w stworzeniu swego rodzaju profilu polskiego usługobiorcy, co w konsekwencji może wskazać kierunek przyszłych działań marketingowych przedsiębiorstw usługowych, a także określić możliwości praktycznego zastosowania metodologii badawczej. L1 - http://dbc.wroc.pl/Content/111342/Autor_nie_wyrazil_zgody_DBC_Digitalizacja_oraz_rozpowszechnienie.pdf M3 - rozprawa doktorska L2 - http://dbc.wroc.pl/Content/111342 PY - 2000 KW - jakość usług KW - marketing KW - przedsiębiorstwo usługowe C1 - Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright) A1 - Pukas, Anetta A2 - Styś, Aniela. Promotor A2 - Daszkowska, Marianna Elżbieta. Recenzent A2 - Drewiński, Marek. Recenzent PB - Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego we Wrocławiu C6 - Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku LA - pol CY - Wrocław ID - Sygnatura: DR 906 T1 - Marketingowe aspekty kształtowania jakości oferty w przedsiębiorstwach usługowych UR - http://dbc.wroc.pl/dlibra/publication/edition/111342 ER -