TY - GEN N1 - Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 218, s. 194-202 N2 - Opracowanie zawiera rozważania dotyczące doboru strategii sprzedaży do strategii organizacji. Nadaje to strategii sprzedaży rangę planu wykonawczego, operacyjnego, niemniej jednak niezmiernie istotnego w kontekście realizacji strategii. W tym celu dokonano wyboru typologii strategii organizacji oraz strategii sprzedaży, a także opisu poszczególnych elementów składowych strategii sprzedaży. Na tej podstawie, opierając się na analizie poszczególnych elementów amplifikowanych w każdym z typów strategii, arbitralnie dobrano najbardziej odpowiadające sobie strategie organizacji i sprzedaży. Analizy te zostały przeprowadzone w kontekście powstawania barier w rozwoju wartości podmiotu wynikających z niewłaściwego ich doboru L1 - http://dbc.wroc.pl/Content/71976/Pindelski_Strategia_sprzedazy_jako_egzekucja_strategii_organizacji.pdf M3 - artykuł L2 - http://dbc.wroc.pl/Content/71976 PY - 2011 KW - strategia sprzedaży KW - strategia KW - sprzedaż KW - bariery wzrostu KW - zarządzanie sprzedażą KW - sales strategy KW - strategy KW - sales KW - growth barriers KW - sales management C1 - Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright) A1 - Pindelski, Mikołaj PB - Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu C6 - Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku LA - pol CY - Wrocław T1 - Strategia sprzedaży jako egzekucja strategii organizacji – powstanie barier wzrostu przedsiębiorstwa UR - http://dbc.wroc.pl/dlibra/publication/edition/71976 T2 - Sales strategy as an implementation of organization strategy – rise of barriers of company’s growth ER -