TY - GEN N1 - Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 169, s. 442-450 N2 - Opracowanie prezentuje problemy związane z projektowaniem i wdrażaniem finansowych i pozafinansowych systemów pomiarowych w organizacjach zorientowanych procesowo. Przedstawiono wymiary systemu pomiarowego podkreślane w koncepcji łańcucha tworzenia wartości i wyniki badań ilościowych, w których poddano weryfikacji empirycznej wyodrębnione teoretycznie wymiary wyników organizacyjnych i ich zmienne. Hipoteza badawcza brzmiała: Pomiar wyników organizacyjnych w organizacjach zorientowanych procesowo dotyczy czterech wymiarów: finansów, klientów, pracowników i dostawców. W badanych organizacjach wyróżnić można trzy wymiary wyników organizacyjnych: jeden dotyczy finansów, a dwa pozostałe pozafinansowych miar: pracowników oraz wspólnego wymiaru klientów i dostawców L1 - http://dbc.wroc.pl/Content/73834/Czyz-Gwiazda_Pomiar_Wynikow_Organizacyjnych_w_Organizacjach_Zorientowanych_2011.pdf M3 - artykuł L2 - http://dbc.wroc.pl/Content/73834 PY - 2011 C1 - Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright) A1 - Czyż-Gwiazda, Ewa PB - Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu C6 - Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku LA - pol CY - Wrocław T1 - Pomiar wyników organizacyjnych w organizacjach zorientowanych procesowo UR - http://dbc.wroc.pl/dlibra/publication/edition/73834 T2 - Measurement of Organizational Performance in Process - Oriented Organizations ER -