TY - GEN N1 - Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2018; Nr 526; s. 267-277 N2 - EHF EURO 2016 POLAND jest produktem oferowanym szerokiemu gronu interesariuszy – zarówno na rynku B2B – zaspokajając potrzeby i umożliwiając realizację celów klientów biznesowych – jak i na rynku B2C, zaspokajając potrzeby klientów indywidualnych, w tym przede wszystkim kibiców obecnych na trybunach hal sportowych. Wśród celów strategicznych, których realizacja stanowi podstawę do oceny stopnia powodzenia przedsięwzięcia, jakim była organizacja tej wielkiej imprezy sportowej, organizatorzy wyróżnili także uzyskanie wysokiego poziomu zadowolenia klientów uczestników turnieju, przedstawicieli EHF i kibiców) oraz podmiotów uczestniczących w organizacji. Celem artykułujest przedstawienie wyników badań zadowolenia kibiców obecnych na trybunach EHF EURO 2016 POLAND podczas pierwszej fazy rozgrywek L1 - http://dbc.wroc.pl/Content/58441/Sojkin_Badanie_Zadowolenia_Uczestnikow_Wydarzenia_Sportowego_2018.pdf M3 - artykuł L2 - http://dbc.wroc.pl/Content/58441 PY - 2018 KW - marketing sportowy KW - produkt sportowy KW - badania marketingowe KW - organizacja wydarzenia sportowego KW - sports marketing KW - sports product KW - marketing research KW - organisation of a sporting event C1 - Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy A1 - Sojkin, Bogdan A1 - Michalak, Szymon PB - Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu C6 - Dla wszystkich zgodnie z licencją LA - pol CY - Wrocław ID - DOI: 10.15611/pn.2018.526.24 T1 - Badanie zadowolenia uczestników wydarzenia sportowego na przykładzie EHF EURO 2016 POLAND UR - http://dbc.wroc.pl/dlibra/publication/edition/58441 T2 - The research on satisfaction of the attendees of a sporting event on the example of EHF EURO 2016 POLAND ER - TY - GEN A1 - Panfil, Ryszard (1958- ) PB - Wydawnictwo Akademii Wychowania Fizycznego, Wrocław C6 - Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku LA - pol L1 - http://dbc.wroc.pl/Content/1741/PDF/PANFIL1.pdf M3 - książka L2 - http://dbc.wroc.pl/Content/1741 PY - 2000 KW - sport KW - zespołowe gry sportowe KW - gry zespołowe KW - metodyka KW - nauczanie KW - zarządzanie KW - marketing T1 - Edukacja uzdolnionego gracza i zarządzanie zespołem sportowym UR - http://dbc.wroc.pl/dlibra/publication/edition/1741 C1 - Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright) ER - TY - GEN N1 - Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2014, Nr 355, s. 162-176 L1 - http://dbc.wroc.pl/Content/26655/PDF/Rak_Marketing_Sportowy_w_Kreowaniu_Wizerunku_Marki_2014.pdf M3 - artykuł L2 - http://dbc.wroc.pl/Content/26655 PY - 2014 KW - marketing sportowy KW - marka KW - wizerunek firmy KW - organizacja KW - sports marketing KW - brand KW - corporate image KW - organisation C1 - Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright) A1 - Rak, Agnieszka A1 - Szulgina, Ludmila PB - Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu C6 - Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku LA - pol CY - Wrocław ID - DOI: 10.15611/pn.2014.355.15 T1 - Marketing sportowy w kreowaniu wizerunku marki. UR - http://dbc.wroc.pl/dlibra/publication/edition/26655 T2 - Sports marketing in the creation of brand image ER - TY - GEN N1 - Informatyka Ekonomiczna = Business Informatics, 2016, Nr 4 (42), s. 20-29 N2 - Podejście zwinne jest aktualnie szeroko rozpowszechniane w obszarze zarządzania projektami informatycznymi, w związku z czym wartościowe wydaje się zwrócenie uwagi nauk o zarządzaniu na możliwości jego wykorzystania do tworzenia nowych modeli biznesowych dla organizacji sportowych. W artykule podjęto próbę znalezienia odpowiedzi na pytanie, jaka może być referencyjna metodyka tworzenia modelu biznesowego organizacji sportowej z wykorzystaniem podejścia zwinnego. Artykuł zawiera wprowadzenie teoretyczne, w którym zaprezentowano wyniki przeglądu literatury, a także studium przypadków i prezentację referencyjnego procesu tworzenia modeli biznesowych organizacji sportowych wykorzystujących podejście zwinne L1 - http://dbc.wroc.pl/Content/38760/PDF/Idzikowski_Wykorzystanie_Podejscia_Zwinnego_z_Branzy_IT_2016.pdf M3 - artykuł L2 - http://dbc.wroc.pl/Content/38760 PY - 2016 KW - podejście zwinne KW - marketing KW - zarządzanie procesami KW - organizacje sportowe KW - agile approach KW - process management KW - sports organizations C1 - Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy A1 - Idzikowski, Wojciech A1 - Głowicki, Piotr PB - Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu C6 - Dla wszystkich zgodnie z licencją LA - pol CY - Wrocław ID - DOI: 10.5611/ie.2016.1.02 T1 - Wykorzystanie podejścia zwinnego z branży IT do tworzenia modeli biznesowych organizacji sportowych UR - http://dbc.wroc.pl/dlibra/publication/edition/38760 T2 - The use of agile approach from IT industry for business model creation in sport organizations ER -