Show structure

Title:

Marketing wspólnej sprawy jako przykład współpracy organizacji pozarządowych i przedsiębiorstw

Group publication title:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Title in english:

Cause related marketing as an example of cooperation between non-governmental organizations and enterprises

Creator:

Tkocz, Anita

Subject and Keywords:

współpraca ; współdziałanie ; marketing wspólnej sprawy ; collaboration ; cooperation ; cause related marketing

Description:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2018; Nr 530; s. 99-107

Abstrakt:

Marketing wspólnej sprawy jest jedną z form współpracy organizacji pozarządowych i przedsiębiorstw, jest także narzędziem społecznej odpowiedzialności biznesu. Stanowi on hybrydę tradycyjnej promocji z dobroczynnością. Jego istotą jest promowanie produktu, z którego część przychodu będzie stanowić darowiznę na rzecz rozwiązania określonego problemu społecznego. Celem tego opracowania było przybliżenie pojęcia marketingu wspólnej sprawy, ukazanie współpracy organizacji non-profit i przedsiębiorstw w ramach tego rodzaju marketingu.

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2018

Resource Type:

artykuł

Resource Identifier:

DOI: 10.15611/pn.2018.530.09

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2018; Nr 530 ; Społeczne gospodarowanie - sharing economy

Access Rights:

Dla wszystkich zgodnie z licencją

License:

CC BY-NC-ND 3.0 PL

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu