Zjawisko „luki czasowej” pomiędzy zmianami indeksów satysfakcji pracowników a klientów
Tytuł publikacji grupowej:Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Tytuł odmienny: Autor:Skowron, Łukasz ; Skowron, Stanisław ; Gąsior, Marcin
Temat i słowa kluczowe:motywacja pracowników ; satysfakcja pracowników ; satysfakcja klientów ; lojalność klientów ; modele ścieżkowe ; luka czasowa ; employee motivation ; satisfaction of the employee ; satisfaction of the customer ; loyalty of the customer ; SEM ; time loop
Opis: Abstrakt: Wydawca:Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Miejsce wydania: Data wydania: Typ zasobu: Identyfikator zasobu: Język: Powiązania:Badania marketingowe - rozwój metod i technik badawczych ; Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2018; Nr 525
Prawa:Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy
Prawa dostępu:Dla wszystkich zgodnie z licencją
Licencja:CC BY-NC-ND 3.0 PL
Lokalizacja oryginału: