Wykorzystanie marek rzeczywistych i fikcyjnych w eksperymentach na temat humoru w reklamie
Tytuł publikacji grupowej:Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Tytuł odmienny:The use of real versus fictitious brands in experiments on humor in advertising
Autor:Karpińska-Krakowiak, Małgorzata
Temat i słowa kluczowe:humor ; reklama ; eksperyment ; marki rzeczywiste ; marki fikcyjne ; advertising ; experiment ; real brands ; fictitious brands
Opis: Abstrakt: Wydawca:Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Miejsce wydania: Data wydania: Typ zasobu: Identyfikator zasobu: Język: Powiązania:Badania marketingowe - rozwój metod i technik badawczych ; Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2018; Nr 525
Prawa:Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy
Prawa dostępu:Dla wszystkich zgodnie z licencją
Licencja:CC BY-NC-ND 3.0 PL
Lokalizacja oryginału: