Zastosowanie neuroobrazowania w badaniach konsumentów – możliwości i ograniczenia
Tytuł publikacji grupowej:Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Tytuł odmienny:The application of neuroimaging in consumer research – possibilities and limitations
Autor:Budzanowska-Drzewiecka, Małgorzata
Temat i słowa kluczowe:neuroobrazowanie ; neuromarketing ; reklama ; konsument ; metody badawcze ; neuroimaging ; advertising ; consumer ; research methods
Opis: Abstrakt: Wydawca:Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Miejsce wydania: Data wydania: Typ zasobu: Identyfikator zasobu: Język: Powiązania:Badania marketingowe - rozwój metod i technik badawczych ; Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2018; Nr 525
Prawa:Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy
Prawa dostępu:Dla wszystkich zgodnie z licencją
Licencja:CC BY-NC-ND 3.0 PL
Lokalizacja oryginału: