Metoda etnografii wirtualnej w badaniu społeczności marek
Tytuł publikacji grupowej:Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Tytuł odmienny:Virtual ethnography in brand communities research
Autor:Siuda, Dagna ; Grębosz-Krawczyk, Magdalena
Temat i słowa kluczowe:wirtualne społeczności marek ; etnografia wirtualna ; metody badań on-line ; komunikacja marketingowa ; vitual brand communities ; virtual ethnography ; online research ; marketing communication
Opis: Abstrakt: Wydawca:Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Miejsce wydania: Data wydania: Typ zasobu: Identyfikator zasobu: Język: Powiązania:Badania marketingowe - rozwój metod i technik badawczych ; Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2018; Nr 525
Prawa:Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy
Prawa dostępu:Dla wszystkich zgodnie z licencją
Licencja:CC BY-NC-ND 3.0 PL
Lokalizacja oryginału: