Grywalizacja jako metoda zwiększenia skuteczności jakościowych badań rynku
Tytuł publikacji grupowej:Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Tytuł odmienny:Gamification as a method of increasing the effectiveness of qualitative market research
Autor: Temat i słowa kluczowe:grywalizacja ; grywalizacja w badaniach jakościowych ; badania marketingowe ; badania jakościowe ; jakościowe badania marketingowe ; gamification in market research ; qualitative market research
Opis: Abstrakt: Wydawca:Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Miejsce wydania: Data wydania: Typ zasobu: Identyfikator zasobu: Język: Powiązania:Badania marketingowe - rozwój metod i technik badawczych ; Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2018; Nr 525
Prawa:Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy
Prawa dostępu:Dla wszystkich zgodnie z licencją
Licencja:CC BY-NC-ND 3.0 PL
Lokalizacja oryginału: