Show structure

Title:

Studium przypadku jako metoda badania relacji międzyorganizacyjnych w marketingowym procesie budowania marki terytorium w oparciu o kulturę – koncepcja badań

Group publication title:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Title in english:

Case study as a method of studying inter-organizational relations in the marketing processes of building a place brand based on culture − concept of the research

Creator:

Rudolf, Wawrzyniec ; Krawiec, Wioletta ; Szymańska, Kamila

Subject and Keywords:

metoda studium przypadku ; relacje międzyorganizacyjne ; budowanie marki terytorium ; polityka rozwoju kultury ; case study method ; inter-organisational relations ; place branding ; culture development policy

Description:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2018; Nr 525; s. 284-293

Abstrakt:

Artykuł ma na celu przybliżenie znaczenia specyfiki wykorzystania studium przypadku (case study) jako metody badawczej pozwalającej na opisanie relacji międzyorganizacyjnych w marketingowym procesie budowania marki miasta i regionu w oparciu o kulturę. Badania mają na celu identyfikację determinant wpływających na skuteczną współpracę administracji samorządowej (urząd miasta, urząd marszałkowski) z instytucjami kultury (muzea, ośrodki kultury, teatry itd.) w kontekście realizacji procesów marketingowych zorientowanych na budowanie marki terytorium w oparciu o kulturę. Projekt ma też na celu określenie motywów nawiązywania i utrzymywania relacji współpracy z perspektywy miejskich i regionalnych instytucji kultury oraz samorządowej administracji publicznej. Opracowanie ma charakter pracy koncepcyjnej

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2018

Resource Type:

artykuł

Resource Identifier:

doi:10.15611/pn.2018.525.24

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2018; Nr 525 ; Badania marketingowe - rozwój metod i technik badawczych

Access Rights:

Dla wszystkich zgodnie z licencją

License:

CC BY-NC-ND 3.0 PL

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu