Show structure

Title:

Marketingowe aspekty oferty tematycznych obiektów gastronomicznych na przykładzie Lwowa

Group publication title:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Title in english:

Marketing aspects of thematic gastronomic objects offer on the example of Lviv

Creator:

Kurdla, Nazar

Subject and Keywords:

strategia ; oferta turystyczna ; gastronomia ; usługi gastronomiczne ; strategy ; tourist offer ; gastronomy ; gastronomic services

Description:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2018; Nr 535, s. 101-110

Abstrakt:

Rozwój kompleksowej oferty turystycznej obszaru jest determinowany działaniami poszczególnych składowych gospodarki turystycznej, w tym przede wszystkim hotelarstwa, gastronomii, transportu turystycznego oraz sektora atrakcji turystycznych. W analizach obszarowego produktu turystycznego często mało dostrzeganym elementem są usługi gastronomiczne oraz działalność podmiotów je świadczących. Niniejszy artykuł jest próbą analizy oferty tematycznej obiektów gastronomicznych w wybranej destynacji turystycznej, jaką jest miasto Lwów. W pracy przedstawiono ogólne informacje dotyczące gospodarki turystycznej Lwowa, następnie przedstawiono marketingowe założenia rozwoju oferty gastronomicznej, zagadnienia budowy strategii rozwoju oferty gastronomicznej na przykładzie lokali gastronomicznych we Lwowie. Wykorzystano koncepcję kreatywnych pomysłów i „antypomysłów” oraz koncepcję strategii „błękitnych oceanów”.

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2018

Resource Type:

artykuł

Resource Identifier:

DOI: 10.15611/pn.2018.535.09

Language:

pol

Relation:

Marketing turystyczny ; Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2018; Nr 535

Access Rights:

Dla wszystkich zgodnie z licencją

License:

CC BY-NC-ND 3.0 PL

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu