Cultural codes and brand equity relations – exploratory study and research implications
Tytuł publikacji grupowej:Nauki o Zarządzaniu = Management Sciences
Tytuł odmienny:Kody kulturowe a kapitał marki – badanie eksploracyjne i model teoretyczny
Autor: Temat i słowa kluczowe:brand equity ; cultural branding ; cultural codes ; multiple case research ; kapitał marki ; kulturowa strategia marki ; kody kulturowe ; stadium przypadku
Opis:Management Sciences = Nauki o Zarządzaniu, 2019, vol. 24, no. 1; s. 19-27
Abstrakt: Wydawca:Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Miejsce wydania: Data wydania: Typ zasobu: Identyfikator zasobu: Język: Powiązania:Management Sciences = Nauki o Zarządzaniu, 2019, vol. 24, no. 1
Prawa:Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy
Prawa dostępu:Dla wszystkich zgodnie z licencją
Licencja:CC BY-NC-ND 3.0 PL
Lokalizacja oryginału: