Comparison of the use of social media in marketing by big and small enterprises in Poland
Tytuł publikacji grupowej:Informatyka Ekonomiczna = Business Informatics
Tytuł odmienny:Porównanie używania mediów społecznościowych w marketingu przez duże i małe firmy w Polsce
Autor: Temat i słowa kluczowe:social media ; Internet marketing ; marketing ; media społecznościowe ; iinternet
Opis:Informatyka Ekonomiczna = Business Informatics, 2018, Nr 2 (48), s. 67-76
Abstrakt: Wydawca:Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Miejsce wydania: Data wydania: Typ zasobu: Identyfikator zasobu: Język: Powiązania:Informatyka Ekonomiczna = Business Informatics, 2018, Nr 2 (48)
Prawa:Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy
Prawa dostępu:Dla wszystkich zgodnie z licencją
Licencja:CC BY-NC-ND 3.0 PL
Lokalizacja oryginału: