Struktura obiektu
Tytuł:

Metody pomiaru kapitału klienta i możliwości ich wykorzystania w bankowości spółdzielczej

Tytuł odmienny:

Methods of measuring the customer lifetime value and their application to cooperative banking

Autor:

Konieczny, Paweł

Temat i słowa kluczowe:

klient ; kapitał klienta ; zarządzanie kapitałem klienta ; całożyciowa wartość klienta ; wartość klienta ; customer ; customer equity ; customer equity menagement ; Customer lifetime value ; cooperative banking

Opis:

Nauki o Finansach = Financial Sciences, 2011, Nr 4 (9), s. 63-76

Abstrakt:

Artykuł stanowi próbę wyjaśnienia, czym jest koncepcja kapitału klienta. Zaprezentowano wybrane metody pomiaru kapitału klienta oraz korzyści mogące wynikać ze stosowania tej koncepcji w bankowości spółdzielczej. Ponadto zasygnalizowano bariery związane z wdrożeniem koncepcji. Pierwszą część publikacji poświęcono podstawowym pojęciom, jak kapitał klienta, zarządzanie kapitałem klienta, natomiast w drugiej części podjęto próbę prezentacji kilku podstawowych metod pomiaru kapitału klienta z uwzględnieniem możliwości ich adaptacji do uwarunkowań sektora spółdzielczego

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2011

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Nauki o Finansach = Financial Sciences, 2011, Nr 4 (9)

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

×

Cytowanie

Styl cytowania: