The new consumer: mobile, always connected and social – the user journey perspective
Tytuł publikacji grupowej:Informatyka Ekonomiczna = Business Informatics
Tytuł odmienny: Autor: Temat i słowa kluczowe:mobile communication ; consumer behaviour ; consumer journey ; mobile consumer ; purchase decisions ; technologie mobilne ; media społecznościowe ; zachowania konsumenckie ; mobilny konsument ; decyzje zakupowe
Opis:Informatyka Ekonomiczna = Business Informatics, 2018, Nr 4 (50), s. 83-93
Abstrakt: Wydawca:Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Miejsce wydania: Data wydania: Typ zasobu: Identyfikator zasobu: Język: Powiązania:Informatyka Ekonomiczna = Business Informatics, 2018, Nr 4 (50)
Prawa:Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy
Prawa dostępu:Dla wszystkich zgodnie z licencją
Licencja:CC BY-NC-ND 3.0 PL
Lokalizacja oryginału: