Struktura obiektu
Tytuł:

Procesowe podejście w projektowaniu i wdrażaniu programu lojalnościowego

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

Process Approach for Planning and Implementing the Loyalty Programme

Autor:

Tarczydło, Beata

Opis:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 169, s. 178-189

Abstrakt:

Celem opracowania jest przedstawienie programu lojalnościowego jako narzędzia przedsiębiorcy, wskazanie koncepcji procesowego podejścia do opracowywania i wdrażania takich przedsięwzięć oraz omówienie studium przypadku oferenta usług procesowych w tym zakresie. Rosnące zainteresowanie programami lojalnościowymi sprawia, że na rynku pojawia się coraz więcej oprogramowania i usług związanych z obsługą programów. Szczególnie ważne staje się zaadaptowanie metodyki i zasad zarządzania procesowego do tworzenia i wdrażania programów lojalnościowych, co zostało zaproponowane w artykule

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2011

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 169 ; Podejście procesowe w organizacjach

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

×

Cytowanie

Styl cytowania: