Struktura obiektu
Tytuł:

Potencjał ludzki a efektywność funkcjonowania szkoły

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

Personnel Potential versus Efficiency of School Functioning

Autor:

Piwowar-Sulej, Katarzyna

Opis:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 144, s. 387-394

Abstrakt:

Potencjał nauczycieli jest niezmiernie istotny dla efektywnej realizacji zadań postawionych przed szkołami, szczególnie w kontekście zapewnienia wysokiej jakości usług edukacyjnych. Celem niniejszego artykułu jest przedstawienie problematyki związanej z definiowaniem oraz pomiarem efektywności funkcjonowania szkół, przy czym pojęcie efektywności powiązano bezpośrednio z potencjałem ludzkim. W części empirycznej przedstawiono wyniki badań przeprowadzonych w 28 publicznych szkołach licealnych aglomeracji wrocławskiej dotyczące kształtowania potencjału nauczycielskiego analizowanych organizacji

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2010

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 144 ; Efektywność - rozważania nad istotą i pomiarem

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

×

Cytowanie

Styl cytowania: