Struktura obiektu
Tytuł:

Conditions of the development of electronic commerce in Poland

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

Uwarunkowania rozwoju handlu elektronicznego w Polsce

Autor:

Pieczarka, Katarzyna

Temat i słowa kluczowe:

e-commerce ; ICT ; omnichannel commerce ; mobile commerce ; virtual reality ; augmented reality ; handel elektroniczny ; handel wielokanałowy ; handel mobilny ; rzeczywistość wirtualna ; rzeczywistość rozszerzona

Opis:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2019; vol. 63, nr 7, s. 92-102

Abstrakt:

The main aim of this article is to identify the contemporary determinants of the development of electronic commerce in Poland and state their influence on online businesses. In order to achieve this, descriptive statistics and statistical analysis, including comparative analysis, have been applied. On the basis of the examination, the contemporary growth factors (opportunities) in e-commerce such as m-commerce, Omnichannel commerce, Virtual Reality, and Augmented Reality can be characterised. The analysis also focuses on potential Internetrelated threats and their impact on e-businesses

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2019

Typ zasobu:

artykuł

Identyfikator zasobu:

doi:10.15611/pn.2019.7.08

Język:

eng

Powiązania:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2019; vol. 63, nr 7

Prawa:

Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy

Prawa dostępu:

Dla wszystkich zgodnie z licencją

Licencja:

CC BY-NC-ND 3.0 PL

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

×

Cytowanie

Styl cytowania: